27 maart 2020 (update): Levering van bestelde producten verloopt nog steeds door, levertijd meestal binnen 1 werkdag; af en toe met 1 dag vertraging.

Beste klanten van Fietsaccuwinkel,

De laatste informatie die wij van onze vervoerders hebben gekregen is dat er geen problemen zijn of er aan komen met het vervoeren van uw bestellingen. Wel is het zo dat vervoerders proberen om het aantal contactmomenten tussen hun servicepunt-medewerkers en hun bezorgers proberen te minimaliseren om de verspreiding van het virus te voorkomen. Een zending kan daardoor een dag langer onderweg zijn. Voor zover wij nu kunnen overzien kunnen wij verder nog steeds op de normale manier onze producten aan u leveren. Mocht hier verandering in komen dan zullen wij dat zo snel mogelijk hier op onze website aangeven.

Wij vragen om uw begrip als het iets langer duurt dan normaal voordat uw fietsaccu, uw lader, of ander product bij u arriveert.

Onze vervoerders houden zich aan de richtlijnen zoals door het RIVM opgesteld. Dit zal in grote lijnen betekenen dat het pakket nog steeds aan de deur afgeleverd zal worden. Het afleveren zal daarbij zodanig zijn dat een afstand van 1,5m gehouden kan worden tussen de bezorger en ontvanger. Dit komt er ook op neer dat u geen handtekening voor ontvangst kunt zetten en dat op een andere manier om bevestiging gevraagd kan worden (b.v. laatste 3 cijfers van ID-bewijs of rijbewijs; of uw naam). U kunt in de track en trace e-mail van de vervoerder meer uitleg verwachten van hoe dit voor de vervoerder van uw bestelling uitziet.

Mocht u toch vragen hebben kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. U kunt ons bereiken per telefoon en Whatsapp op 030-8884400 en per e-mail op klantenservice@fietsaccuwinkel.nl.