Afhalen bij PostNL punt – vertraging vanwege grote drukte bij PostNL (8 April 2020)

Beste klant van Fietsaccuwinkel,

Door grote drukte in het verzenden van pakketten in Nederland kan het zijn dat uw zending van Fietsaccuwinkel vertraging oploopt. Momenteel verwerkt PostNL meer zendingen dan andere topdrukte momenten zoals rond Black-Friday. Hierdoor gebeurt het nu regelmatig dat een zending 1 a 2 dagen vertraging oploopt voordat de zending voor u klaar ligt voor ophalen bij een PostNL punt.

De meeste zendingen versturen wij niet via PostNL maar via andere vervoerders. Hiervan hebben wij niet gehoord dat er in Nederland vertragingen optreden. De meeste zendingen van uw fietsaccu’s en laders zullen daarom geen vertraging oplopen.

Excuses voor het ongemak voor een eventuele langere levertijd dan u onder normale omstandigheden van ons mag verwachten.

Mocht u vragen over uw zending hebben dan kunt u hierover natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Bij voorkeur via e-mail (klantenservice@fietsaccuwinkel.nl).

Team Fietsaccuwinkel.