U kunt uw retourzending binnen 30 dagen na aankoop retour sturen.
Alleen originele en onbeschadigde producten in de originele verpakking kunnen worden teruggestuurd.
Na ontvangst krijgt u het volledige orderbedrag inclusief de heenweg verzendkosten binnen 7 dagen gecrediteerd.
Nadat wij de retourbetaling voor u gedaan hebben kan het nog 2 a 3 dagen duren voordat u het bedrag ook daadwerkelijk op uw rekening aantreft (dit i.v.m. de verwerkingstijd bij onze betaalprovider Mollie).
Zo werkt retoursturen voor producten tijdens de garantieperiode:
Kijk op de productpagina van uw aankoop of op de per e-mail verstuurde factuur naar de garantieperiode.
Bent u nog binnen de garantie, stuurt u het dan naar ons terug.
Na ontvangst wordt uw product onderzocht en indien nodig doorgestuurd naar de leverancier.
Wanneer het product defect wordt bevonden wordt het gerepareerd of een nieuw exemplaar naar ons toegestuurd.
U ontvangt het gerepareerde of vervangende product. Dit kan 14 tot 21 dagen duren.
Wanneer het product niet defect wordt bevonden, krijgt u het product retour en brengen wij de onderzoekskosten van 30 euro bij u in rekening.
(Door grote drukte duurt het momenteel wat langer dan normaal om de garanties goed te kunnen testen en op te lossen, wij blijven ons best doen dit zo snel als mogelijk voor u af te handelen)
Plaats de producten en het retourformulier in een stevige verzenddoos, en zorg ervoor dat de producten niet kunnen bewegen. Voeg indien nodig materiaal voor extra bescherming toe. Plak de verzenddoos goed dicht.
Verstuur uw retour via een PostNL punt (of een ander verzendbedrijf zoals BPost in België).
U betaalt zelf de verzendkosten, dit is b.v. €7,65 bij PostNL. Maak b.v. makkelijk online een verzendlabel aan via: Verzendlabel aanmaken via PostNL
Bij niet correct functionerende of verkeerd geleverde producten krijgt u de retourkosten teruggestort.
Bewaar de PostNL track & trace code! Dat begint met 3S of KG.